4 Ağustos 2009 Salı

ATATÜRK

Mustafa Kemal Atatürk

Yetmiş yıllık bir özlemi sevgili Mustafa Kemal Atatürk' e nasıl anlatsam? Bilemiyorum utanacağım, yüzüm kızaracak, gözümden yaş gelecek..Düşmanlarımız tarafından işgal edilmiş bu ülkeyi kurtarma çabaların ın boşa gitmesi utanılacak bir durum. Yine başlangıca döndük. Borç içinde bir ülke, ürettiğinin çok üzerinde tükettiği için de (iki yakası bir araya gelmiyor) yani cari açık yükseliyor. Savurgan bir toplum olduk sevgili Atatürküm. Milli politika hak getire, bu millet için senin yaptıklarını karalama kampayaları ala bildiğine yaygın. Bundan çok utanıyorum Atatürküm. senin gençliğe hitabendeki, dahili ve harici bedhahların olacaktır. cümlesideki bedhahları (kötülük isteyen, garezkar) her yerde görüyorum. Huzursuzum, cumhuriyetin başlangıç yıllarına dönmek istiyorum. sevgili Mustafa Kemal Atatürkün özgür, bağımsız ve çağdaş uygarlığını aşmış türkiyesinde yaşamak istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder