13 Nisan 2012 Cuma

SANA UYANIYORUM BAŞIMDA KIR ÇİÇEKLERİ





bir düşe uyanmışım.
darmadağınık bir zihin..,
gece boyunca
kilometrelerce
yol almışım..
gökyüzü kapkara..,
köprü üzerindeki tüm ışıklar
bir sönüp, bir yansada
aydınlanmasa da yüzüm..,
gölgem karşı duvarda
her bir araba
farını yakınca..
gözbebeklerim büyüyor
gözbebeklerim sen oluyor..,
etrafa ,onca ışık saçılınca..,
kuş uçmaz
kervanda geçmez geceleri
zaten gündüzde geçmezdi
bizim buralardan..
her bir yanım sağır..,
dilim pürtüklü
kelimeler yol alamıyor..,
göz diplerimde biriken
sarnıç suyu..,
biri beni çimdiklesin
ben bu hayatın
tam olarak hangi içindemiyim?
yoksa o mu bende..,
içimdeki hayata bir bilet kesiyorum
yanyana iki koltukta..
biri ben, diğeri hayalin
umut ediyorum
canımı acıtsada
umutsuzluğum
yol ortasına tükürüyorum..
sürgüne gönderilmiş
bir beden
yüreksiz çalışmıyor..,
oksijeni sen..
seni bir bilsem..
bırakmayacağım elini..,
saatler ilerliyor
geç'e doğru bir geceye..,
hüznümü erteliyorum
bu seferlikte..,
gecede belki bir ay(la)
olurum
yıldızlar vesikalı
adım kirlenir..,
tozlu yollarda
bir adam bekliyor
diyorlar..
lakin haberim yok..,
bir sessizlik,bir ürperti
kamçılıyor
yüreğimi..,
içi boş bir sanrı
dolduruyor beynimi
yalancı gülüşleriyle
şaşırıyorum replikleri
gelişigüzel oynuyorum
belki boğuluyorum..
doğaçlama olmayan
boğaçlama bir serüvende
eğreti gelin düşlerim
kimilerinin rüyasında
baba kalbim ağrıyor..,
sana çekmişim
kaç özlem yemiş beni
derinliğinde diplerin,
vakit geçmiş çoktan
gece yarısını
ilk yarı mağlup
ikinci yarı
bir ejderha canavarı
ben kayboluyorum..
gözlerinin dibinde..,
daha gelmeden,
dizlerinin dibine
mavi bir kuş geçiyor
başımın üzerinden..
bu sefer ben görmüyorum
körümserim..,
tam rüyanın orta yerinden
sesleniyor '' gidelim mi''
ona yok diyorum
var olanlardan..,
ben bir yıl sonraya uyanıyorum
saçımda kır çiçekleri..,
en masum gülüşümle
baba saçımı tara



@/12 nisan







Ayla Gürel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder